Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Завжди перевіряйте товар одразу при отриманні. У разі виявлення пошкодження товару при його отриманні та огляді, обов'язково складається відповідний Акт у відділенні Нової Пошти та про інцидент повідомляється за телефоном +380 (95) 101-77-82 (Viber). Доставку за обміном/поверненням оплачує покупець, у тому числі неналежної якості. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ: Для оформлення повернення покупцеві необхідно зв'язатися з нами за номером телефону +380 (95) 101-77-82 (Viber) і повідомити причину повернення товару. Після узгодження повернення, менеджер повідомить адресу, на яку необхідно відправити товар. 1. товар повинен бути в первинній цілій упаковці, з наявністю бирок (не відірвана), акуратно складений. 2. Збережений товарний вигляд, без слідів експлуатації. 3. Посилка має бути оплачена - повернення товару здійснюється за рахунок покупця. 4. Після відправки товару покупцем, необхідно повідомити продавцю номер ттн і номер картки для повернення коштів, за номером +380 (95) 101-77-82 (Viber). Кожен товар завжди перевіряється при отриманні. Тому, якщо буде виявлено недотримання умов, зазначених вище, продавець залишає за собою право відмовити в поверненні. Якщо товар знаходиться у вихідному стані, повернення буде прийнято. 5. Після перевірки та отримання товару продавцем, повернення коштів здійснюється протягом 3-х банківських днів на реквізити з яких платили. УМОВИ ОБМІНУ ТОВАРУ: Для оформлення обміну покупцеві необхідно зв'язатися з нами за номером телефону +380 (95) 101-77-82 (Viber) і повідомити причину обміну товару. Після узгодження обміну, менеджер повідомить адресу, на яку необхідно відправити товар. 1. товар повинен бути в первинній цілій упаковці, з наявністю бирок (не відірвана), акуратно складений. 2. Збережений товарний вигляд, без слідів експлуатації. 3. Посилка має бути оплачена - обмін товару здійснюється за рахунок покупця. 4. Після відправки товару покупцем, необхідно повідомити продавцю номер ттн і уточнити розмір/колір для обміну за номером +380 (95) 101-77-82 (Viber). Кожен товар завжди перевіряється при отриманні. Тому, якщо буде виявлено недотримання умов, зазначених вище, продавець залишає за собою право відмовити в обміні. Якщо товар перебуває у вихідному стані, обмін буде прийнятий. 5. Після перевірки та отримання товару продавцем, відправка нового товару здійснюється протягом 3-х робочих днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.